Story of a Whale ♥

Follow|Home
Sunday 22 May 2016 | 06:58 | 0 comments


       Assalamualaikum (tak jawab dosa) hahahaha... it's been a long time since my last time writing here.. a year maybe.. so, of coz there is too much to share...last time aku ada share pasal iv yang aku pergi but at the end,aku masuk Asasi Sains Pertanian ( AsPer )..seriously no words can describe AsPer...for those yang takutla nak masuk AsPer ,nanti keluar jadi petani ja..believe me,rezeki kat tangan masing2..kalau Allah dah tentukan nak jadi Dr,In Shaa Allah jadi Dr..and bagi sesiapa yang kureng keyakinan nak masuk asasi sains pertanian ni, yang mengalami simptom2 yang sama cam aku sebelum masuk asper dulu,percaya and yakinla pada diri anda masing2..masa aku mula2 masuk asper dulu,memangla ada rasa down,tertekan,stress,homesick tak payah cerita la..setiap hari nangis nak balik..but,fikir dulu..bukan semua ada peluang yang sama cam kita..mungkin ada yang kat luar sana yang nak sangat dapat peluang tu.. bagi aku,semua tu terletak pada diri kita masing2..dan satu benda yang aku suka pasal asper ni,,dia punya bonding tu setaraf Hydrogen bonding...memang kuat..sama ada bonding dengan roommates mahupun bonding dengan classmates..bila aku down,diorang la yang aku tepuk bahu aku,bagi kata2 semangat supaya aku bangun balik..diorang banyak ajar aku erti persahabatan yang sebenar..erti susah dan senang bersama... Thank You AsPer <3


If you'll never try, You'll never know


0 Comments available :

Post a Comment